Monday, December 31, 2012

It's New Year!


Alhamdulillah.. 2012 come to its end, welcome the new hope, new day, new life, and new year. Another chance that Allah give to us, to fill it with bless, happiness and grateful.

Aku harap..tambah lagi angka pd umo nih..makin bertambah la kematangan tuh..Azam ttp dilaksanakan!! Senyum je, jgn tunjuk masalah dlm dada.. Tp jangan sampai dihenyak org..

I will miss my 2012. But there's always goodbye, isn't it? Aku harap hari umo aku genap 23 nanti, tak jadi mcm 2 tahun sebelum ni. Oh gosh, no more emo2 lah!!

Harapkan kerjaya yg stabil, ekonomi yg mantap, ma n babah sihat2 selalu, dan last but not least...jodoh yg baik.. amin.. Gatai jugak..hahaha

Allah, terima kasih kerana masih memberi peluang utk aku bermanja dgn ibu bapa ku. Aku mahu trus membahagiakan mereka seumur hidup. Dan aku berharap, moga umur mereka lebih panjang drpd ku.. Amin

Pagi td, aku bangun pukul 5.30. Ma pun bangun, siap masakkan air suh aku mandi air panas. Terdetik hati, kalau ma da takde lagi nti, boleh ke aku terus hidup mcm skrg? Nauzubillah.. Allah, panjangkanlah umur ibu ku, umur babah ku..Aminnn..

Well, aku bukan jenis yg sambut new year kat dataran ke hape.. Just aku mohon, 2013, please..pleasee...pleeeaaassseee be nice!

No comments:

Post a Comment